Klacht: levering

op 16 oktober 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Vandaag bij Sanders in Heerlen geweest. om 2 eetkamer stoelen te kopen. We hebben er al 4 die anderhalf jaar geleden 199 euro kosten. We zagen dat deze week alles zonder btw was. Mooi meegenomen. Echter de stoelen kosten nog steeds199 euro. Volgens de verkoper was dat zonder btw??? Het leveren van de stoelen zou 60 euro gaan kosten. Onze vorige levering, bestaande uit! Dan is 60 euro voor 2 stoeltjes wel erg veel geld. De stoelen kunnen niet in de winkel afgehaald worden dus je bent verplicht om die 60 euro te betalen. De stoelen zijn op voorraad, levering duurt echter ongeveer 3!!!! weken.

Ik ben tevreden als ik de meubels gewoon in de winkel kan ophalen zodat ik geen 60 euro hoeft te betalen. Omdat wij onze eerdere meubels ergens anders voor meer dan 400 euro goedkoper hebben gezien, krijgen wij van Sanders een tegoedbon van 200 euro. Mooi gebaar vonden wij destijds maar als je dan nog 60 euro moet betalen voor levering van 2 kleine stoelen is niet echt niet zo'n mooi gebaar geweest

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 17 oktober 2016 om 16:10 geantwoord

Beste mevrouw Heijnen,

U heeft zojuist aangegeven af te zien van verder contact en \"het laat zitten\".
Graag wil ik u toch voorzien van onderstaande info:

Indien er nog geen aankoop is verricht kunt u te allen tijde contact opnemen met het desbetreffende filiaal. Zij kunnen samen met u verder kijken naar een passende oplossing.

Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

Reactie van de melder van de klacht astridheijnen1960

1 maand geleden - De bedrijfsleider van het filiaal heeft gebeld vandaar mijn laat maar zitten op jouw bericht Sophie. Wat betreft de oplossing, ik accepteer het noodgedwongen maar vind het geen goede oplossing. Het is dat ik een tegoedbon heb, anders zou ik nooit meer terug gaan naar Sanders Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door astridheijnen1960