Klacht: Levering

op 09 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Goedemiddag ik heb 5 weken geleden mijn boeken besteld. De boeken zijn betaald en bevestigd , ik heb met mijn ouders 8 keer tussen de 35 en 50 minuten in de wachtrij gestaan uiteindelijk krijg je iemand aan de lijn en dan beloven je ze gouden bergen maar er gebeurd niks. Ik zit al 2 weken op school zonder boeken omdat ik in het 2de jaar instroom loop ik al een flinke achterstand op ik moet maandag mijn boeken hebben anders moet ik me uitschrijven. Van dijk geeft daar als antwoord op ” ook dan moet je mentor even contact op nemen met ons dan kunnen wij u uitleggen dat het onze fout is.” Als ik maandag mijn boeken niet heb eis ik mijn geld terug van mijn boeken en het school geld wat wij al betaald hebben.

Ik ben tevreden als ik maandag ochtend met mijn boeken naar school kan en dat zijn geen onmogelijke eisen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 10 september 2016 om 12:02 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter bekkers
x