Klacht: Levering

op 05 september 2016 over Proveiling.nl in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 20 augustus een kavel gewonnen, 22 augustus betaald, nu 5 september maar nog steeds geen levering. Gratis verzending 16716661

Gewenste Oplossing:

Wanneer met een leverdatum afspreekt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Proveiling.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Proveiling.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Proveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Proveiling.nl

Heeft op 15 september 2016 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

N.a.v. dit bericht hebben wij direct contact gezocht met onze opdrachtgever. Deze heeft te kennen gegeven dat de pakketten spoedig afgeleverd zullen worden.

Wij hebben de klant zojuist voorzien van een e-mail bericht, met hierin de verwachte leverdatum. Wij zullen de klant op korte termijn van een track & trace code voorzien.

Voor ons is deze klacht dan ook opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door De vries t