Klacht: Levering

op 04 september 2016 over Studystore in de categorie Boeken

Op 3 juli bestelde ik mijn boeken. Op 13 augustus had ik mijn boeken nog steeds niet en besloot een bericht te sturen. Uiteindelijk krijg ik mijn bestelling voor de helft op 25 augustus. Ze zouden de rest naleveren. Vervolgens annuleerde ze een van de boeken al op 13 augustus en kreeg ik mijn geld niet terug. Na enkele klachten kreeg ik dit ook binnen. Nu is het 4 september heb ik nog steeds niet al mijn boeken noch een bericht over wat de gang van zaken is. Ik heb studystore een bericht gestuurd maar heb hier nog geen reactie op.

Vervolgens maakt studystore een fout met de boeken waardoor ik bijna een verouderd boek in bezit had genomen. Nu moet ik het boek vooralsnog bestellen maar kan ik de korting van 5% niet krijgen omdat ik hiervoor weer 2 boeken moet aanschaffen.

Ik ben al jaren tevreden over studystore maar dit jaar gaat alles rampzalig.

Zorg dat de rest van de boeken deze week nog binnenkomen. Maak het mogelijk dat ik alsnog het juiste boek kan bestellen met de korting. Een formele verontschuldiging van studystore gezien ik graag iets anders in mijn vrije tijd wil doen dan mensen op hun werk wijzen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studystore nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 11 september 2016 om 12:28 geantwoord