Klacht: Levering

op 22 augustus 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Op zaterdag 21 mei hebben we een salontafel besteld, levering begin augustus (wk 29/30), prima! Ik ben zwanger en dat zou mooi op tijd zijn. Kan ik er mooi van genieten als ik verlof heb!

In wk 33 heb ik nog steeds niets gehoord, beetje jammer! Dan maar zelf bellen en krijg direct een antwoord, nee mevrouw… de leverweek is echt week 37, dat staat in mijn systeem. Nou nee hoor, op de mijne staat wat anders en in week 37 is mijn uitgerekende datum. Denk je nou echt dat ik daar van te voren akkoord mee was gegaan? De dame aan de telefoon wou geen scan van mijn bon ontvangen, in haar systeem stond echt week 37, ze bleef maar volhouden. Ze zou ene Jolanda nog even inschakelen of de levertijd niet wat eerder kon. Twee dagen later werd ik teruggebeld, iets voor 16.00 uur kreeg ik een VM, of ik gelijk terug wilde bellen… ik belde gelijk terug en toen was de klantenservice al dicht… om 16.00 uur? … tja.

Maandag gelijk teruggebeld en de levertijd kan niet eerder… ipv 9 weken levertijd, nu 17 weken?? voor een salontafel? Dit is bijna dubbele levertijd. Ik krijg alleen maar een sorry te horen… Jammer dat ik al betaald heb! Had ik het ergens anders besteld, dan had ik er al van kunnen genieten. Op dezelfde dag hadden we nl bij Leenbakker een bank besteld, daar zitten we al een poosje op!

waar ik tevreden mee ben? Iets meer emphatie en niet gelijk 'tig' keer zeggen: nee hoor mevrouw... in mijn systeem staat er echt wat anders.
En de tafel gewoon eerder leveren! Houden aan je afspraken, de klant betaalt hier immers voor! En laat van te voren weten dat de levertijd niet gerealiseerd kan worden in week 29/30! Niet dat je er zelf weer achter aan moet bellen. Dat voorkomt frustaties.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanders Meubelstad nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 08 september 2016 om 10:51 geantwoord

Beste mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Ik begrijp dat er tijdens de verkoop een andere levertijd is afgesproken dan de klantenservice kon zien in het systeem. Dat is uiteraard erg vervelend en wij zullen uw punten dan ook intern meenemen.

Inmiddels staat er een bezorgafspraak gepland voor vandaag en wens ik u veel plezier met de nieuwe meubelen.

Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door antoineth1981