Klacht: Levering

op 02 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste

Ik heb een aantal groupons aangekocht, maar waarom loopt de levering STEEDS zo moeizaam?
Ik heb 5 juli een gsm besteld, die zou binnen de 2 weken geleverd worden.
Ik wacht nog steeds. Na meerdere mailtjes, sturen ze mij een standaard antwoord dat ze het vervelend vinden, en dat de levering ten laatste binnen een week zal plaatsvinden .Deze standaardmailtjes kreeg ik al vaker…

Gewenste Oplossing:

Snelle levering zoals beloofd

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 04 augustus 2016 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Annelies,

Bedankt voor je bericht en vervelend om te vernemen dat je de bestelling niet hebt ontvangen.

In ons systeem zie ik dat het aankoopbedrag is teruggestort op 04.08.2016.

Wij vragen je vriendelijk er rekening mee te houden dat een transactie naar je bankrekening vijf à tien werkdagen in beslag kan nemen. Betaalde uje met een Mister Cash of credit card dan kan het maximaal 30 dagen duren voordat je creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt. Deze terugbetaling is zichtbaar op je maandelijkse credit card afrekening.

Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben omtrent de terugbetaling.

Met vriendelijke groet,
Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Annelies Vanden Bergh