Klacht: Levering

op 06 juli 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 30 juni heb ik een shirt besteld via de site van Perry Sport. Melding was 1 tot 2 werkdagen. Op dinsdag 5 juli getracht te bellen met de klantenservice want nog geen melding binnen dat het pakket überhaupt aan de vestiging verstuurd is. Tot 3x toe de klantenservice gebeld (tegen € 0,35 per gesprek). Daar werd na enige tijd wachten gewoon de verbinding verbroken, niemand gesproken. Vestiging gebeld, die gaf aan dat de klantenservice inderdaad niet goed bereikbaar is. Pakket was daar ook niet binnen. Vandaag, woensdagmiddag, nogmaals klantenservice gebeld, wederom wordt er niet opgenomen. Filiaal gebeld, daar krijg ik de melding dat DHL langzaam is. Echter, pakket nog steeds niet binnen. Ben nu 4 werkdagen verder. Product speciaal besteld voor event op donderdag de 7e, 5 werkdagen na de bestelling, maar werd al aangegeven dat het pakket dan waarschijnlijk nog niet binnen is.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of zsm levering op ander afleveradres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 17 januari 2017 om 17:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste David, allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Ik vind het heel vervelend om te horen dat er vertraging is opgelopen met uw order. In mijn systeem zie ik dat toch nog op donderdag 7 juli de order is bezorgd bij ons filiaal Utrecht. Ik hoop van harte dat dit nog op tijd was. Nogmaals excuses voor de vertraging. Ik hoop dat uw klacht op deze manier naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice Perry Sport

Alle klachten die gemeld zijn door Davidk