Klacht: levering

op 16 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

goedavond,
het duurt nu al 4 dagen voordat ik mijn toestel binnenkrijg wat tegen mij gezegd werd dat ik hem de volgende dag zou geleverd krijgen, ik had vandaag een afspraak dat hij zou leveren van 13:30 tot 16:30 ik bel vervolgens naar jullke toe om te zeggen dat ik om 15;00 thuis ben ik heb dus met een mevrouw een afspraak gemaakt dat hij om 15:05 bij mij zou arriveren. kom ik thuis krijg ik een briefje met we hebben u gemist erop maak een nkeuwe afspraak . ik heb denk ik wel 5 x gebd voor een nieuwe afspraak maar de koerier was nog niet op het depo . ik moest om half 20:30 terug bellen krijg ik te horen dat ik vanzelf een emal krijg rondn22:00 wat ik al een belachelijke tijd vind. ik wachten maar ik krijg maar niks. ik zoek het nummer op en probeer van alles zie ik dat ik een afspraak kan maken pas op zaterdag 18 juni terwijl ik een afspraak heb afgesproken met een van jullie op vrijdg !!! ik hoop daarom dat ik morgen gewoon mijm toestel krijg want ik vind deze manier met afspraken maken echt heel laag en heel erg slordig

Fabienne Willemsen

als mij telefoon morgen op vrijdag 17 juni wordt geleverd na 13:00
wat de afspraak was .

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 20 juni 2016 om 12:52 geantwoord

Geachte mevrouw Willemsen,

Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Ik kan me heel goed voorstellen dat het niet fijn is om langer op uw telefoon te moeten wachten.

Uit controle van de gegevens is gebleken dat de koerier afgelopen donderdag inderdaad na 15:00 uur bij u werd verwacht. Tijdens zijn route heeft hij wat tijd ingehaald, hierdoor was hij er uiteindelijk net iets voor 15:00 uur. Onze excuses voor het ongemak!

Wanneer een nieuwe afspraak via MyDynalogic na 22:00 uur wordt doorgegeven dan is het inderdaad niet meer mogelijk om de volgende dag te selecteren. Dit heeft te maken met de planning waar ze om 22:00 uur aan beginnen.

Gelukkig zie ik dat u uw toestel afgelopen zaterdag in ontvangst heeft
mogen nemen.

Nogmaals sorry voor de opgelopen vertraging van de levering van uw toestel en nog een prettige dag gewenst!

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynasure WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door fabiennewillemsen