Mijn Klacht:
Ik kan alleen tussen 09:00 en 18:00 uur kiezen en dat is ontzettend irritant met werk en school. Gisteren was ik niet thuis dus het werd niet afgeleverd. Vandaag ben ik wel thuis en als je track en trace kijk de levering staat on hold en als je op dhlgemist.nl kijkt staat dat het vandaag geleverd wordt. Ik snap er niks van. Als je gaat mijn pakket on hold zetten zeg dat dan een dag van te voren zodat ik hoef niet hele dag thuis te blijven en maak ik afspraak dan. Normaal gesproken zelfs waardeloos DPD doet 5 pogingen. Jullie stoppen na tweede poging? Wat een bullshit! Met postnl heb ik nooit problemen gehad. Echt zo frustrerend niet te geloven. En waarom werken jullie met sms service snap ik niet. Email is vele malen meer overzichtelijk. En ik ben bijna vergeten bij de eerste poging(maandag dus) was ik thuis maar werd toch niet geleverd. Ik heb ook geen brief gehad alleen een sms dat ik niet thuis was. Maar ik en mijn vriendje waren allebei thuis. Waarom krijg ik geen brief? Ik zal je zeggen waarom. Omdat de postbodes zitten aan de achterkant en jullie koerier was te lui om even om te rijden en brief te gooien. Echt niet te geloven.. zending nummer: 2602913493
Gewenste Oplossing:
Wanneer ze werken zoals het hoort!

