Klacht: levering 29 juli niet dus

op 13 augustus 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Op de website van Wehkamp kon je niet de status van het pakketje volgen.
Er kwam geen sms dat het pakketje op te halen was op een DHL punt.
Ik gebeld met Wehkamp en kreeg toen te horen dat het pakketje fout gesorteerd was.
Ik natuurlijk voor 23 uur besteld morgen in huis dat ze daar mee adverteren. Maar dat moest je niet zo ruim zien er kan altijd wat mis gaan.

Als je de forums en twitter volgd gaat er we heel veel mis bij de bezorging waardoor dit niet een eenmalig probleem is maar structureel.
Voor 23:00 uur morgen in huis kunnen ze niet waar maken.

Nu moet ik 2 werkdagen wachten of ik misschien wel het pakketje krijg.

Het product of mijn geld terug binnen 2 werkdagen.
Ze voldoen zelf niet aan de afspraken die ze aangaan. Ze adverteren voor 23:00 uur besteld morgen in huis. Door het geld te accepteren gaan ze onderandere met die voorwaarden akkoord.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht BertD78

1 maand geleden - Vandaag weer contact gehad met Wehkamp. Het pakje staat nog steeds op fout gesorteerd. Is het antwoord van van Wehkamp dat ze ook niet weten wanneer het geleverd gaat worden. Daar moet je het mee doen, niet eens van we zullen contact opnemen met DHL. Morgen mag ik antwoorden op hun mail dat het pakketje niet is aangekomen. Persoonlijk vindt ik dat als verzender Wehkamp ook verantwoordelijkheden heeft door te leveren. Ze zijn al op de hoogte gesteld en dan nog moet de afnemer mailen dat ze in gebreken zijn.

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedemorgen, Ontzettend vervelend dat er tot op heden nog geen concrete informatie beschikbaar is. Uiteraard leveren wij artikelen ook liever volgens afspraak, maar is het door een sortering in dit geval helaas niet gelukt. Inmiddels is er via meerdere kanalen contact geweest, waarbij mijn collega via de chat heeft gevraagd om de status af te wachten. Mocht je liever direct antwoord hebben, kun je ook alvast op onze e-mail reageren. Op die manier gaan we voor je aan de slag. Wel wil ik vragen om contact tot één kanaal te beperken. Op die manier blijft de meest recente informatie/afspraken ook overzichtelijk. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht BertD78

1 maand geleden - Ik snap dat een kanaal makkelijker is. Alleen klachten afhandeling via Wehkamp zelf blijft anoniem. Ik koop iets bij Wehkamp met de veronderstelling morgen in huis. Dan gast er wat mis met DHL, als afnemer heb ik niet voor DHL gekozen dus moet het niet zo zijn dat ik als afnemer er achteraan hoef. Wehkamp kan ook die Rol op zich te nemen om te informeren niet als er gebeld wordt van waar blijft mijn pakket je in eens een mailtje krijgt na het gesprek. Waarin staat dat het pakket vertraagt is. Daarnaast wordt er contact op genomen dat het pakketje nog steeds de status sorteer fout heeft en komt er een antwoord van, dat Wehkamp het ook niet weet wanneer het geleverd wordt. Als afnemer verwacht ik eigenlijk het antwoord we zullen het voor u na vragen bij DHL en laten het u weten. Het is een televisie die gekocht is geen kleurboek. Want daar lijken de reacties wel op. Als het een kleurboek was, had ik er ook niet achteraan gezeten maar zodra het een paar 100 euro is wil je we graag weten wat de status is.

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedemorgen, We snappen dat dit een vervelende situatie is, echter doet DHL er alles aan de sorteerfout zsm te herstellen. De mail die verzonden is daar mag je op reageren zodat er verdere actie ondernomen kan worden. Mocht je nog vragen hebben kan je deze stellen via socialmedia@wehkamp.nl Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht BertD78

1 maand geleden - Bedankt ik heb de mail van wehkamp klantenservice beantwoord. Op jullie site staat nog steeds sorteerfout en die had al opgelost moeten zijn als DHL maandags pakjes afgeleverd wil hebben.

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor de terugkoppeling. We doen ons best om alles zo snel mogelijk verder op te lossen. Ik vertrouw erop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben en wens je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door BertD78