Klacht: levering

op 30 januari 2014 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

December 2012 de steam mop besteld en gekregen. Deze ging echter al snel stuk, waarna ik een nieuwe heb mogen ontvangen. Ook deze ging binnen de gestelde garantie termijn stuk en 20 november 2013 is ook deze retour gegaan. Diverse malen telefonisch contact gehad met tommy teleshopping. Twee keer is mij verteld dat het apparaat de week erop geleverd zou worden. Drie keer is mij verteld dat er een levertijd van veertien dagen was, waarna de steam mop geleverd zou worden, maar nog steeds geen steam mop. Een poging gedaan om via de mail contact op te nemen, maar een reactie op de mail blijft uit. Word er doodmoe van en krijg er ook nog eens een verschrikkelijk hoge telefoonrekening van doordat je rustig vijf tot tien minuten in de wacht gezet word voordat je iemand aan de lijn krijgt.

Levering van de steam mop of geld terug

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 30 januari 2014 om 13:00 geantwoord

Op 30 januari 2014 per e-mail gereageerd op de klacht. Klant op de hoogte gebracht dat er enige vertraging is opgelopen in de levering. Inmiddels wordt het pakket vandaag, 30 januari 2014, verzonden vanuit ons magazijn

Alle klachten die gemeld zijn door sweety-83