Klacht: Levering

op 20 oktober 2010 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb twee Riga boxsprings (1.60-2.00m) besteld op 6 sept. Er werd gezegd dat er 100 stuks in vooraad stonden Ze zouden geleverd worden op 14 -09-’10. Daar heb ik zelf achteraan moeten bellen omdat we niets hoorde. Toen ik belde vertelde ze mij dat we een maand moesten wachten, dat gaf bij mij veel problemenen omdat ik de bedden nodig had. Ik heb gevraagd of ze dan vergelijkbare bedden konden afleveren of mijn aanbetaling terug storten op mijn rekening. Beide wilde de bedrijfsleider niet, wat ik onacceptabel heb genoemd. Kwantum blijft in gebreken en wil het niet naar tevredenheid van de klant oplossen. Met veel moeite heb ik de thuis siuatie zo veranderd dat we toch die maand konden overbruggen. En wat blijkt, dat ik weer zelf moet bellen(12/10) dat ze zonder mijn mede weten de bestellings order geschrapt hebben!

Gewenste oplossing

Zo als gevraagd twee andere vergelijkbare bedden of mijn geld terug storen of samen met mijn zoeken naar een andere oplossing en mij volledig informeren

Alle klachten die gemeld zijn door peadmhcm5