Klacht: Leveren van onderdelen na schade

op 03 mei 2017 over Nissan in de categorie Automerken

Ik ben mijn Nissan QQ 1.6Dci Tekna na een aanrijding nu al 8 weken kwijt, terwijl de blikschade al na een week gerepareerd was.
Eerst 2 weken wachten op een stekkertje van de airco, bij proefrit daarna airbag storing. Reparateur kon dit niet oplossen omdat hij niet de juiste software heeft. Auto naar Dealer, storing gevonden, maar daarna direct nog 20+ storingen. Breuk in glasvezel kabel. kabel besteld bij Nissan, maar tot op heden nog steeds geen kabel en geen zicht op wanneer deze komt. Dit kan volgens dealer zelfs maanden gaan duren.
Mijn vrouw is daardoor al drie weken vakantie kwijt plus een vliegticket van Spanje naar Nederland omdat ik langer zou blijven om reparaties uit te voeren bij mijn zwager op de camping. Dit gaat ook nog steeds niet door en dit levert problemen voor mijn zwager op omdat de mobil-homes die ik zou voorzien van een nieuwe douchcabine en een stuk nieuwe vloer nu niet zijn gerepareerd en dus niet te verhuren en moet hij klanten gaan afzeggen.
Bovendien was de airbag ook niet afgegaan, alleen de gordelspanner en die had zich merkwaardig genoeg al zelf gereset in de computer.
Aanrijding was ongeveer bij 45 km/u. Auto moest ook op de richtbank.

Als mijn auto goed is gerepareerd en ik 'm ingeruild heb voor een
Peugeot 5008 of een Mazda CX5.
Dit gezien de eerdere "service" van Nissan met betrekking tot de navigatie software die eindelijk na een jaar of twee werd geupdated , maar waar ik dan wel 80 euro voor mocht betalen.
Al twee keer accu vervangen vanwege kapotte cellen, telefoons die zomaar uit het systeem gaan en er altijd maar 1 ziet.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nissan

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nissan nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank tegelaar