Klacht: leverdata worden niet nagekomen

Wij hebben afgelopen dinsdag een bestelling gedaan bij mundo recreaties. Wij hebben hier
netjes binnen 24 uur een verzendmail gekregen. Het pakket zou donderdag tussen 15.30 en 18.30 door GLS geleverd worden.
Dit is NIET gebeurd. Wij hebben geen telefoontje of wat dan ook gekregen dat het niet door zou gaan.

De volgende dag stond er nog steeds dat er donderdag 22 juni bezorgd zou worden echter waren de tijden anders.
Ik heb hiervoor gebeld en toen werd er bevestigd dat er vrijdag tussen 12.30 en 15.30 bezorgd zou worden. IK ben dus om 12.00
van mijn werk naar huis gegaan om dit pakket op te wachten. Echter wederom GEEN bezorger. Ik heb om 16.00 gebeld toen werd
er aangegeven dat ik geduld moest hebben. Ik heb om 17.00 wederom gebeld en toen werd er aangegeven dat de bezorger niet
meer zou komen. Ze zijn nu dus al 2 keer hun afspraken niet nagekomen. Ik heb 9 vakantie in moeten leveren voor niets. Nu geven
ze weer aan dat pakket maandagmorgen geleverd zal worden. Dit kost mij wederom een vrije dag. Ik vind dit ONACCEPTABEL!

Ik heb GLS donderdagavond ook al een mail gestuurd met deze kwestie, echter heb ik hier geen antwoord op gehad. Ik begrijp dat wegens drukte een pakket niet geleverd kan worden maar ik wens hiervan op de hoogte gesteld te worden zodat ik geen vrije dagen hoef te verspillen.
GLS komt haar afspraken niet na. Ik heb 2 maal bevestigingen van leverdata echter komen ze dit gewoon niet na en verzaken zij dit door te geven.

Ik wens een vergoeding voor de uren die ik voor niets op heb moeten nemen. Ook wil ik aanbevelen om mensen op de hoogte te stellen wanneer een pakket \'\'door drukte of wat dan ook\'\' niet geleverd kan worden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht pascalle hartman

3 maanden geleden - Gls neemt wederom geen verantwoordelijkheid. Wat een waardeloos bedrijf. Nooit meer een pakket bestellen wat door gls geleverd wordt. Dan zoek ik liever naar een andere site, ik zou er zelfs meer voor betalen!

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door pascalle hartman