Klacht: Leverancier

op 22 september 2017 over Meubella in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een veel meubels bestelt en de leverancier bracht het niet naar boven! Heb van te voren aangegeven dat ik maar in mijn eentje ben en het niet kan tillen. Heb ook een versleten rug dus dat gaat niet . Bel ik meubella op krijg ik te horen dat ze een fout hebben gemaakt en aan de verkeerde leverancier hebben mee gegeven! Maakt niet uit wat ik er voor terug krijg. Ik heb nu heel last van mijn rug nek en schouders. Heb 1 persoon kunnen regelen. Ookal is de prijs mooi en de meubels . Maar ik ga niet meer bestellen hier door deze grote fout! En sterker nog Als ik hier blijvende rugpijn aan overhoud . Klaag ik ze aan.

Gewenste Oplossing:

Niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Meubella over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Meubella in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meubella een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meubella

Heeft op 22 februari 2018 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben ook per e-mail contact gehad met de klant. Ook wij betreuren het feit dat de bezorgers de producten niet naar boven hebben gebracht. Ter compensatie hebben wij de klant de helft van de bezorgkosten teruggestort in overeenstemming met haar. Wij doen ons best om van deze situatie te leren en er voor te zorgen dat het niet meer voorkomt.

Alle klachten die gemeld zijn door Rwina2.0