Klacht: Levensgevaarlijke parasolvoet

op 23 augustus 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

De parasolvoet van de action werkt met een schroefsysteem. Je schroeft de houder in de voet en daarna zet je de parasol er in.

Komt enkele weken geleden spontaan de bijbehorende parasol van action naar beneden. Hij was op dit moment ingeklapt en miste op een haar na onze tweeling die buiten zaten te eten.

Wat bleek; het schroefsysteem blijkt helemaal lam door roest. Met geen mogelijkheid gaat de houder nog in de voet doormiddel van het schroefsysteem. Buiten dat de constructie van de parasolvoet een levensgevaarlijke situatie heeft opgeleverd is de parasol is nu ook niet meer te gebruiken, dit terwijl het hoog zomer is.

De houder en parasol zijn nog geen jaar oud.

Het antwoord van Action; U heeft 2 jaar garantie, maar na een half jaar beoordelen we of u recht heeft op vervanging. U kunt het in de winkel proberen als u het hele zwikkie meeneemt, maar natuurlijkt konden ze daar HELAAS niets voor ons betekenen pfffffffff.

Dit is onacceptabel. Het product is levensgevaarlijk en zou niet meer verkocht moeten worden. Daarbij zouden wij geld retour moeten krijgen om een andere voet te kopen. Nu is ook de parasol onbruikbaar.

Geld terug voor de parasolvoet van 25 kg. Product het liefst uit productie.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht meschouten2903

2 maanden geleden - Beste Team Webcare Action, Mijn klacht is naar Action verzonden, waarbij ik van het kastje naar de muur gestuurd ben. Lees muur als winkel....alleen wordt je bij de winkel weer terug teruggestuurd naar de klantenservice van Action. Ik wil dat dit opgelost word, maakt me niet uit via welke weg, maar ik wil in deze echt gehoord worden. De parasolvoeten van de Action zijn levensgevaarlijk en ondeuglijk, vooral voor kleine kinderen. Van mij mag iedereen dat weten!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door meschouten2903