Klacht: Leugens van dynafix

op 23 november 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb een tijdje geleden mijn telefoon opgestuurd naar dynafix via sony.(het gaat hier om een Xperia Xz premium van 4 maanden oud) Ik heb ook nog garantie op het toestel.
Ik was mijn toestel aan het opladen toen het probleem voor het eerst voorkwam. Het scherm van mijn toestel kreeg een soort “wit filter” om het zo maar even te noemen. Na een aantal dagen was mijn hele scherm en kon Ik niets meer zien. Toen ik in contact kwam met Sony kreeg Ik van hun een label om hem op te sturen naar dynafix.
Na een week kreeg Ik een mail dat Ik 236 euro moest betalen omdat hij Val schade had(terwijl hij niet was gevallen voor, toen of na dat het probleem voorkwam) Ik heb ook 8 andere mensen die dit kunnen bevestigen.
Het kan zeker geen valschade zijn.

Als Ik hem ongerepareerd terug wilde zou het mij 50 euro kosten.

Ik zou graag willen dat mijn telefoon gerepareerd word zonder kosten waar van te voren niks over werd verteld.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 30 november 2018 om 17:17 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynafix WeCare-team.

Heeft op 01 december 2018 om 12:11 geantwoord

Excuses voor de late reactie.
bij deze mijn IRMA-nummer: iRMADRSD15735533

Alle klachten die gemeld zijn door Juan Hubert