Klacht: leugens – abonnement aansmeren

op 13 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn vriendin heeft een abonnement aangesmeerd gekregen van tele 2. De klacht is zogenaamd opgelost zegt tele2 op deze site. Nu klaag ik maar omdat ze zowel van internet als telefonie is afgesloten. Reageren op deze site om te zeggen dat de klacht niet is opgelost gaat dan niet meer.

Gewenste Oplossing:

Oplossen de klacht!!!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 16 juli 2012 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de diensten. Helaas staan bij de klacht geen klantgegevens vermeld. Onder de opgegeven postcode en huisnummer kunnen we geen abonnement terugvinden. Hierdoor is het niet mogelijk om na te gaan hoe het zit met de diensten van de klant. Wij adviseren daarom om contact op te nemen met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we er alles aan doen om een passende oplossing te bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door TKool