Klacht: Leugens

op 27 juni 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Ik heb mijn klacht bij karwij neer gelegd heb drie keer een mail gestuurd maar ze laten niets van zich horen ik vind het erg onbeschoft .bij. De eerste mail zijden ze dat ik binnen vijf dagen een antwoord zou krijgen we zijn nu drie weken verder ze laten je gewoon in de kou staan .je word gewoon voor gelogen ik had een bestelling maar bij karwij zijden ze dat als ik het onlijn zou bestellen zou het binnen een à twee dagen in huis hebben fout het duurde vijftien dagen voor dat het in huis was .toen ik het wou afzeggen toen werd verteld dat het zo maar niet ging .ik wou ook mijn geld terug maar ze moesten eerst kontakt op nemen met de leverancier of ze het terug konden draaien en mijn geld daar moest ik dan ook veertien dagen op wachten .ze vertellen alleen maar leugens .mijn ordenummer is 614006455980 .hoop nu wat te horen maar ik heb de hoop al op gegeven mijn Ismail is gerdavgb@ziggo.nl mijn tel is 030 2438771 .hoor ik nu nog niets dan ga ik het bij radar neer leggen voor een koude doech .wij voelen ons zo in de zijk genomen door jullie maar ik wacht nog wel even op jullie antwoord .

Ik ben pas tevreden als jullie met een vergoeding komen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 27 juni 2016 om 09:26 geantwoord

dit is een dubbele melding

This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person.

Heeft op 27 juni 2016 om 14:35 geantwoord

Er is niets op gelost weer een leugen er bij

Alle klachten die gemeld zijn door Gerlosnl