Klacht: Leugenaars puzzelbrein

op 07 december 2017 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Meneer\\Mevrouw

Ik werd en paar maandjes terug gebeld en toen zei de telefoniste dat ik een gratis pakketje puzzel kon krijgen ik heb 3x gevraagd of dit gratis was omdat ik en uitkering van 450 maar heb en ik heb en baby van 1 en was toen nog hoog zwanger.
Er is duidelijk 3 maal gezegd dat het gratis was.! Toen ben ik daar mee acort gegaan om te kijken hoe de puzzel was aangezien het gratis was. Ik heb absoluut geen abonnement afgesloten want dat kan niet omdat ik dat niet kan betalen. 1 week nadat ik bevallen ben ongeveer paar maandjes terug ben ik eruit geschopt door de hoofdbewoner met mijn baby s helaas. Hier weet de gemeente Schiedam en de wijkteam Schiedam noord over. IK LIEG NIET.! Omdat ik en zonder huis en zonder geld met 2 baby s op straat te kwam staan.! Er is zo en puzzel waarschijnlijk bij het ouderlijk adres aangekomen of niet en waarschijnlijk ook nog eens geroutineerd waar ik helemaal niets van af weet en ook nog is mijn abonnement stopgezet? Die ik nooit heb afgesloten!!!! Maar door wie dan? Ik kon mijn post toen niet eens kon halen want de hoofdbewoner deed de deur niet eens open. Er is daarna waarschijnlijk ook nog is en factuur op mijn oude adres gekomen van 75.30 waar ik niets van af wist. Dit is mijn niet verteld en zoals ik zei heb ik 3 maal gezegd dat ik absoluut niks kan betalen en zei heeft 3 maal gezegd dat het gratis was.
Dat zie ik nu op de laptop op mijn mail adres.! Omdat mijn tel kapot was kon ik dat niet zien anders had ik gelijk 1 december en mail terug gestuurd of gebeld. Ik vind het zo zo zooooo erg. Ik leef al hier en daar nu. Met 2 baby s en een uitkering van 450.! Waar ik net melk en luiers mee moet kopen. En willen ze nog dat ik dit betaal terwijl ik daar geen geld voor heb en het al 3 keer hebt gevraagd tegen de telefoniste of het echt gratis was.??? Leugenaars zijn het echt waar. Het gesprek is waarschijnlijk opgenomen nou daar moeten ze wel horen dat ik het 3 keer vraag en dat ik absoluut geen abonnement wil omdat ik alleenstaande ben en een hele lage inkomen heb. Ik ben gewoon belazerd. Help mij aub ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb gewoon zitten huilen hier. Ik heb het al zoooo moeilijk. Ik kan nog net voor mijn baby s zorgen en zij moeten echt niet te kort krijgen door deze leugenaars aub helppp. Ik heb ze al en mail gestuurt en morgen ochtend ga ik bellen. Ik ben gewoon belazerd. Wie kan me erbij helpen.??? Aub helppppp Ik heb het bedrag ook niet overgemaakt er is waarschijnlijk ook en incasso op gekomen omdat ik het binnen 4 dagen moest betalen ik heb geen geld en ookal had ik het had ik het nog niet betaald want ik heb hiet absoluut niet om gevraagt. Ik vind het heel erg hoe ze met je omgaan zo lekker makkelijk verdienen terwijl ik hier nog net luiers en melk kan kopen voor me kindjes. En blij was met en gratis puzzelstuk maar later bleek het heel anders te zijn…

AUB HELP MIJ AUB IK SMEEK GEWOON WANT IK HEB HET HEEL ZWAAR…
ALVAST BEDANKT

Gewenste Oplossing:

Als ik het bedrag niet hoef te betalen want dit was de afspraak niet. Aub help mij ik kan nog net zorgen voor mijn babys aub help.! Er is 3 maal gezegt dat het gratis was en ik heb duidelijk gezegt dat ik GEEEN abonnement wilde omdat ik dat niet kon betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Puzzelbrein

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Bayram, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 14 december 2017 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Bayram,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Suzan Bayram