Klacht: leugen jegens de klant

op 22 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Beste hr /mv
ik heb zojuist een bestelling geplaatst op blokker.nl en ook afgerekend.
Ik heb mij in de tussen tijd bedacht en heb gebeld naar hoofdkantoor blokker service , een dame nam op en vertelde me dat de bestelling hierbij is geannuleerd en ik over 2 weken het geld terug gestort kan krijgen. zodat ik een nwe bestelling kan plaatsen . Ik heb een uur daarna weer gebeld voor zekerheid en kreeg een ander collega die mij heel iets anders vertelde ,dat de bestelling gewoon overmorgen wordt geleverd. zo zie je dat Blokker echt bullshit service geeft en liegt tegen de klanten

als ze geven zoals ze beloven

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 22 juni 2016 om 14:27 geantwoord

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend dat u twee verschillende antwoorden heeft gehad op uw vraag. Dit zou niet mogelijk moeten zijn. Het is nooit de bedoeling om verwarring te scheppen. Helaas is dit wel gebeurd. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan.
De orders waarbij tuinartikelen zijn besteld kunnen wij op de dag van bestelling nog annuleren, bij alle andere artikelen is dit helaas (nog) niet mogelijk. De collega die u in eerste instantie heeft gesproken heeft dan ook doorgegeven dat uw order geannuleerd moet worden. De tweede collega die u heeft gesproken heeft er vermoedelijk overheen gekeken dat u een tuinbestelling had geplaatst. Dit is volledig onbewust gedaan. Ik vind het zeer jammer om te merken dat u het gevoel heeft dat wij tegen klanten doelbewust zouden liegen. Wij proberen een ieder zo goed en duidelijk mogelijk te helpen.

Uw order is geannuleerd. Hier heeft de eerste collega die u heeft gesproken een retourbetaling voor aangevraagd. Deze zal u zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen twee weken, ontvangen op het IBAN waar u de betaling vanaf heeft gedaan.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan hoor ik deze graag.

Saskia
Blokker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door blokker sucks