Klacht: let op”kat in de zak kopen”

Ploumen op 23 oktober 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Kruidvat adverteert met twee producten online bestellen eentje gratis. Bij online levering blijken gratis producten er niet bijgeleverd te worden. Bij klacht hierover wordt er aangegeven dat je dat extra moet aangeven???? bij verzoek om het dan alsnog te sturen wordt er gezegd dat je met je met je aankoop bon naar een kruidvat vestiging moet en als de actie dan nog steeds loopt dan kun je er gebruik van maken??? maar ik bestel nu juist online omdat ik geen tijd heb om naar de winkel te gaan. Tevens heb ik ook nog eens voor een extra bedrag besteld om in aanmerking te komen voor gratis verzenden. Kortom kat in de zak gekocht. Na diverse emails naar hun klantenservice en steeds het antwoord te krijgen technisch niet te kunnen regelen dat de gratis producten opgestuurd worden, heb ik het maar opgegeven. Heel klantonvriendelijk.

als de gratis producten opgestuurd worden, hoe moeilijk is dat.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door