Klacht: Lemon Patch

op 06 april 2013 over Yellow Active Burn in de categorie Beauty & Wellness

Mijn klacht is dat ik afgesproken had met de telefoniste om voor een proefpakket te gaan om dit uit te proberen.
En 1x 3.95 mag incasseren van mijn bank saldo.

Het proefpakket heb ik nauwelijks uitgeprobeerd of het tweede pakketje kwam al voor de dag.

Aangezien ik het wel wil proberen moeten jullie mij ook de kans geven,omdat ik zelf medicamenten gebruik ,zoals anti-depressiva en anti-pschyotica,weet ik nog niet wat hier samen de symphtonen van kunnen zijn.
Voor sommige produkten ben ik allergisch en sta direct onder exzeem.

Wat ik dan ook nog zo brutaal vindt is dat er 59,95 zo van mijn rekening afgeschreven kan worden zonder mijn toestemming.

Direct stoppen met het produckt,geen geld mag worden geincasseerdt zonder mijn toestemming.
En het tweede pakketje wordt maandag 8 april opgestuurd naar Yellow active burn.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Yellow Active Burn

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Yellow Active Burn nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Yellow Active Burn in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door janehorning