Klacht: Lelies

op 03 mei 2017 over De Plantenhal Bergschenhoek in de categorie Bloemen

Zaterdag 29 april bij plantenhal Terneuzen om 16.50uur nog snel 3 bossen bloemen halen, bij binnenkomst hoorde ik dat het om 5uur sluitingstijd Is,dus rennen bij de kassa Was de band net schoongemaakt dus gaf de bloememen aan de kassierre die het uit mijn handen griste we gaan hier om 5uur dicht.op het terrein stonden nog 8auto,s en bij het buiten gedelte lieper er ook nog klanten met een redelijke volle kar,heb de bloemen betaald en snel nog de 3bossen bloemen gemengd.bij de bos lelies zag ik bij het uitpakken dat er 3 takken geen bloemen aan zaten en maakte daar een jongeman op attent dat ik nog geen halvebos lelies overhad hij stond achter mij en kon dat ook zien, zijn antwoord Was daar Is de prijs ook naar.heb gezegd dat dit wel een heel ontfatsoenlijk antwoord Is mag voor die prijs een bos bloemen verwachten misschien niet van topkwaliteit maar wel een bos bloemen, wij komen bijna wekelijks bij de plantenhal ook voor andere artikelen, maar op een uitzondering na zijn ze zeker niet opgeleid en de klant koning weten ze nog niet eens wat het Is,

In ieder geval een nieuwebos bloemen,exuses voor het onbeschofte gedrag,toen ik voor de tweede maal zei dat het onfatsoenlijk Is werd er gezegd daar Is de prijs naar en jou probleem (ben 70Jr) deze persoon heeft duidelijk te weinig opvoeding genoten, zou prettig zijn als een klant zich gewoon gedraagd hij zich verplicht moet voelen de mensen ook zo te benaderen.en er met zo,n bedrijf het kan voorkomen dat het wel eens tien minuten later naar huis kan,kan zo nog wel even door gaan

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Plantenhal Bergschenhoek

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Plantenhal Bergschenhoek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gorgonzola