Klacht: Lekt

op 27 april 2017 over Krups in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De dolce Gusto lekt aan de onder kant dat het niet normaal is . Kan mijn waterbakje er niet vol laten in staan . Dit is nu al mijn tweede apparaat al dat deze het twee jaar heeft volgehouden .

Gewenste Oplossing:

Als dit kostenloos wordt hersteld heb bij de eerste al geen reparatie laten doen onder garantie en vindt dat het deze keer wel moet kunnen .Machiene nog onder garantie of niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Krups

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Krups nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Krups in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door pascal moijens