Klacht: Lekker weg sauna voor 2

op 27 mei 2021 over HEMA Lekker Weg in de categorie Reizen Algemeen

In mei 2019 een sauna bon ter waarde van € 25 van lekker weg voor mijn verjaardag gehad, na de verhuizing wilde ik die gebruiken, bleek hij 1 week verlopen te zijn.
Mezelf gemeld bij de Hema in krimpen aan de ijssel, ze konden er niks aan doen, na een hoop gemekker van mijn kant kon ik wel ter compensatie een nieuwe bon kopen die 2 jaar geldig was, waar ik €52 voor moest betalen
Nou ja beter dat dan maar, maar was het er nog niet mee eens.
De bon loopt tot 6 juni aanstaande, ik ben al een week aan het bellen naar de deelnemende sauna`s om mijn bon te verzilveren.
Een hoop telefoonnummer zijn niet te bereiken omdat de sauna`s pas in juni open mogen, nu zie ik de bui al hangen dat mijn bon weer verloopt……
Na telefonisch contact hedenmorgen kan ik elektronische klantenpas van € 10 krijgen, een hele slechte service van de Hema.

P.s. Had ook nog een bon van gift for You liggen ter waarde van € 60, ook net gebeld en die stuurt een link dat hij door alle Corona perikelen kosteloos een half jaar verlengd word.
Kijk zo kan het ook………..

Dat ik gecompenseerd ga worden.
Deze gekkigheid heeft 25 en 52 euro gekost, samen 77 euro, en nog niet eens tot de voordeur van de sauna kunnen komen, heel heel slecht geregeld bij jullie.

Graag een passende reactie van Uw kant

Met vriendelijke groet
E.uijttenbroek

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA Lekker Weg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA Lekker Weg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door estrel277