Klacht: Lekkende waterslang Garden Hose +Water Zoom

op 25 juni 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Een poos geleden heb ik via jullie een xhose en waterzoom besteld..Met een extra slang.Toen ik uiteindelijk het geheel wilde gaan gebruiken bleek dat alles bijna lekte ( de aansluitingen), maar ook in de slang zat een lek.
Geld terug kon niet meer,ik was te laat,maar ik kon wel een nieuwe krijgen.Prima.
Nu is het bijna zomer,wil ik de nieuwe slang gebruiken,voor het eerst.En ja hoor…..er spuit weer water uit de slang op een plek waar dat niet hoort.Ik ben er helemaal klaar mee.
Voor dit product,wat ik een waardeloos produkt vind , heb ik veel frustratie,veel werk en veel woede gekregen.
Het tweede niet functionerende produkt heb ik toegestuurd gekregen in dec ember 2015.Vrij logisch dat je in de winter niet met een tuinslang in de weer bent.
Nu gebruik ik hem dan voor het eerst en…..alweer raak….lek!
Graag zie ik de 109,90 euro die ik betaald heb retour.Ik wil geen tegoedbon,want ik bestel nooit meer iets bij jullie.

Mijn ordernummer is 500208650i
Het AfterPay kenmerk 119445245

Mijn banknummer NL42INGB0001528566

Zodra ik het geld retour heb stuur ik alles terug wat ik hier in huis heb van deze Garden Hose met Water zoom.

Graag zo spoedig mogelijk een reactie,ik reken erop dat dat komende week al zal zijn.

Met groet E.F. Slagter
Het Loeg 27
9649 EG Muntendam

P.S. Ik heb een screenshot gemaakt van de door mij verzonden klacht.

Ik ben pas tevreden als ik de 109,90 euro teruggestort krijg en ik de hele troep teruggestuurd heb.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Tommy Teleshopping

9 maanden geleden - Beste mevrouw Slagter, Naar aanleiding van uw Klacht hebben wij u telefonisch gecontacteerd, helaas tevergeefs. Graag vernemen wij van u wanneer u tijdens kantoortijden bereikbaar bent. Met vriendelijke groet, Team Tommy Teleshopping.

Reactie van de melder van de klacht E.F. Slagter

9 maanden geleden - Vanmorgen zag ik dat er anoniem was gebeld.Maar ik sta voor de klas en kon niet opnemen en dus ook niet terugbellen.Vanmiddag ,vanaf 14.00 ben ik beschikbaar. Met vriendelijke groet Evelyn Slagter

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 05 juli 2016 om 08:38 geantwoord

Beste Mevrouw Slagter,

Wij hebben u meerdere malen telefonisch gecontacteerd, helaas te vergeefs.

Daar wij u als klant zeer waarderen kunt u uw bestelling retourneren aan Tommy Teleshopping voor restitutie. Naar ontvangst van de retour draagt AfterPay zorg dat het aankoopbedrag wordt terug gestort.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door E.F. Slagter