Klacht: Lekkende Princess Compact blender

op 02 mei 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Op 3 oktober 2015 heb ik voor mijn nieuwe woning een aantal producten besteld bij de Blokker. Een van die producten is een Princess Compact blender. Een ontzettend fijne blender die ik een paar keer in de week gebruik.

Afgelopen week gebruikte ik mijn blender en merkte ik dat wat ik er in deed (water) er aan de onderkant langzaam uitliep. Wanneer ik de blender op het onderstuk zet loopt het er minder langzaam uit, maar ruikt de blender verbrand.

Ik was de kan van de blender altijd af met de hand en gebruik de blender alleen om smoothies te maken. Ik begrijp zelf niet goed hoe het komt. Ik weet ook niet hoe lang er garantie is op dit product.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik weer met een goedwerkende blender smoothies kan maken. Mocht dit buiten de garantie vallen ben ik zeker bereid om een nieuwe kan te kopen, alleen weet ik niet precies via wie dat gaat.

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Sven van der Zaken

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 02 mei 2016 om 11:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Van der Zaken,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend dat je Princess Compact blender is gaan lekken. Blokker geeft op dit artikel twee jaar garantie.

Ik adviseer u om met uw aankoopbewijs en de blender naar een van onze winkels te gaan. Omdat u de blender heeft aangekocht via de webshop is uw aankoopbewijs de factuur. In de winkel wordt uw klacht fysiek beoordeeld en verder in behandeling genomen.
Wilt u niet lang in de winkel hoeven wachten, neem dan van te voren contact met de winkel op. Kijk voor een overzicht en contactgegevens van alle Blokker winkels hier: http://www.blokker.nl/nl/blknl/winkels

Met vriendelijke groet,

Saskia,
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door svdzaken