Klacht: lekkende friteuse model: F36-C3

op 17 oktober 2016 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

De friteuse lekt veel olie. We hebben de friteuse om hem nog te gebruiken standaard in een bak staan om de olie op te vangen. Er wordt hier en daar verwezen naar een schoonmaak maar dat heeft niet geholpen. Het is echt geen doen zo en vinden dat ook niet passen bij een Tefal friteuse is het nu 1 of ander C-merk dan kan je het verwachten.

We hebben nu ruim 2 weken geleden de klacht gemeld maar nog niets vernomen.

Aangezien er geen directe oplossing is zouden wij graag zien dat de frituur vernieuwd zou worden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tefal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tefal nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Petra. T

1 maand geleden - De eerste reactie was hoopgevend. We zouden een nieuwe friteuse krijgen maar dat veranderde aangezien de productiedatum buiten de garantie viel. We kregen een webshop link waar we onderdelen konden bestellen tegen betaling. We zijn daar niet mee akkoord aangezien de productiematig niets zegt over de aanschafdatum en het mankement. De klacht is weer opnieuw in behandeling genomen dus dat wachten we even af.

Reactie van de melder van de klacht Petra. T

3 weken geleden - Nou 2 weken geleden is de friteuse opgehaald en vandaag bericht ontvangen. We zouden het opvangbakje aan de onderzijde niet goed schoonhouden volgens de technicus. Maar wat raar daar lekt hij helemaal niet dus hebben wij gevraagd of ze de bevindingen op papier willen zetten zodat wij verdere stappen kunnen ondernemen. Ze hebben ons 2 maanden aan het lijntje gehouden en dan dit telefonisch mededelen. Wij hebben echt het gevoel dat ze ons bewust zo behandelen. Echt heel teleurstellend!

Alle klachten die gemeld zijn door Petra. T