Klacht: Lekkega

op 13 mei 2020 over Staedion in de categorie Woningcorporaties

Ik woon 1 half jaar in deze woning 2 maanden geleden grote lekkega gehad door achterstallig onderhoud van de combiketel.vorig jaar ook 2 keer een kleine lekkega gehad aan hett zelfde onderdeel.heb 5 weeken in een onbewoonbaar huis gewoond lag zelfs in een nat bed er is meer dan 200 liter water uit me woning gehaald .ik heb reuma en astma werd met de dag zieker .me vloerbedeking verwijderd dat ging schimmelen en stinken plinten van de muur gehaald verot waten ze.staedion deed niks.toen schreef ik een stuk op fachbook en belande op de ehbo omdat ik het zo benauwd had en vocht innme benen en buik.ik ben on 1 week 4 keer naar een andere slaap plaast gegaan .zit nu eindelijk in een huisje een week dat heeft steadion geregeld .ze hebben droog machines geplaast en zouden wat werkzaam heden gaan doen er is niets gebeurd zelfs de machines zijn niet geleegd waardoor ik gisteren weer water weg kon halen en de machines legen .

Ik ben tevrede als ze de schade herstellen dat willen ze op mijn afschrijven ik moet zelf het behang verwijderen en opnieuw behangen ze de schade betalenvan het beschadegen van het zeil en het water nu weer onder het laminaat terecht is gekomen .en ik heb recht op 2 maanden geen huur te betallen .en zolang me huis nog niet bewoonbaar is dat ik in dit huisje kan blijven.ik heb alles wat wasbaar was in me huis gewassen ben weeken bezig geweest in huis waar alles nat was alle muuren alle vloeren tot de wc toe .ik heb zelf mijn oude huis 3 maanden aangehouden zodat ik in een net opgeknap huis kon omdat ik reuma en astma heb .en nu is er van mijn huis niks meer over en ik moet van steadoon alles bij mijn vrrzekering verhalen terwijl ik bewijs heb dat het door hun cv komt laaste onderhoud 2016 de monteur heeft me zelfs de drukkopeling gegeven en er bij gezegd niet goed onderhouden is verkalkt .ik pas tevrede als me huis weer woonbaar is

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staedion over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staedion in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline 1964