Klacht: Lekke douche nog steeds niet opgelost na 7 weken

op 09 februari 2018 over PractiComfort in de categorie Medische produkten

emiddag,
Op 13 December is de douchet (1 dag klaar system) geinstalleerd. 14 December douche lek. Monteur terug 15 December; rubbers weg, moeten besteld worden. 5 januari hoofd monteur komt kijken. Kan niets doen, er is zoveel fout aan de bak dat hij het niet kan verhelpen / voorkomen dat het water de badkamer in loopt. De opstaande rand van de douchbak zit niet aan de buitenkant van de glazen panelen, maar aan de binnenkant. Al het water kan niet terug lopen naar de afvoer. Alles met spoed opnieuw bestellen en installeren werd beloofd. Eind januari gebeld; wat is de status…. geen idee, wordt terug gebeld… niet dus. Weer gebeld; we zoeken het uit. Terug gebeld dat men begin februari meer weet. 9 februari zelf gebeld; o ja alles is binnen, eind februari installatie. Ben ik niet mee eens. Ben al 7 weken aan het dweilen.. moeten daar nog 2,5 week bijkomen? Terug gebeld door Practicomfort; nee het is toch niet binnen, pas in week 8 en week 9 wordt het geinstalleerd. Krijg iedere keer een ander verhaal door de telefoon en verder als een sorry en vervelend voor u (klinkt totaal niet gemeend) komt men niet. Mijn vertrouwen dat het snel goed komt is tot het 0 punt gedaald. Het betreft een douche van 4.925 euro

Als mijn douche zsm opnieuw wordt geinstalleerd en een schadeloosstelling voor het dweilen / bellen / irritaties.

Klachten:
- rubbers voor de panelen aanbrengen
- nieuwe douchebak met aan de juiste kant de warerkering
- tot glashoogte de binnenkant afwerken met witte panelen; nu is ieder gaatje heel lelijk zichtbaar en niet weggewerkt wat wele beloofd was.
- douche bak zou 5 cm hoog zijn als de afvoer laag zit en die zit laag. Nu is de douchebak ruim 11 centimeter hoog
- handgreep recht monteren

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PractiComfort over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PractiComfort in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PractiComfort een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PractiComfort

Heeft op 15 februari 2018 om 14:37 geantwoord

Beste familie Koster,

Wat vervelend dat de douche niet goed is geïnstalleerd, mijn oprechte excuses hiervoor. Ik wil dit graag voor u oplossen.

Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen en een installatiedatum met u afgesproken voor 18 februari. Wij zullen ervoor zorgen dat de douche netjes wordt afgewerkt en u tevreden bent over het resultaat.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch benaderen.

SilverMobility
de serviceorganisatie van PractiComfort
071-4097171

Heeft op 20 februari 2018 om 20:51 geantwoord

Graag aangeven wanneer het probleem van de nog steeds ontbrekende rubbers tussen de panelen wordt opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door fam koster