Klacht: Lekke boven rand van het zwembad

op 31 mei 2020 over Bestway in de categorie Zwembaden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We haalde vannochtend voor het eerst het zwembad uit de doos, we pompte de rand op van het zwembad maar tot meerdere keren loopt de rand leeg. We hebben alles na gekeken maar de rand blijft leeg lopen van het zwembad.

( het zwembad is nooit gebruikt en 3 weken geleden gekocht) voor de prijs van het zwembad mag dit toch niet gebeuren . Ik hoop dat we wat horen en een oplossing er voor komt want dit kan gewoon niet. Vriendelijke groeten

Gewenste Oplossing:

Als er een oplossing komt ( nieuw zwembad) omdat de rand van het zwembad lek is. Het kan toch niet nieuw uit de doos nog niet gebruikt en het is al lek. Hoop snel een oplossing van u te krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bestway

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bestway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boomer99