Klacht: Lekkage TEFAL STOOMSTRIJKIJZER GV7620 express COMPACT

op 21 februari 2018 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

TEFAL STOOMSTRIJKIJZER GV7620 express COMPACT . Lekt water. Als ik hem heb gebruikt en ik zet hem weg ligt er n plas water. Of als strijkijzer op strijkplank staat is heel mijn strijkplank nat. Ook als ik hem n paar dagen weg zet ligt er water. Als je het apparaat aan zet komt het water uit de gaatjes van het strijkijzer gelopen. Volgens mij lekt het ook bij de slang die uit het waterreservoir komt. Als het controlelampje brand om te ontkalken doe ik dat. Ik weet niet wat ik nu nog kan doen. Strijken kan nu niet meer.

Gewenste Oplossing: dit is mijn derde Tefal stoomgenerator binnen 10 - 12 jaar, aardige kosten post. Maar de TEFAL STOOMSTRIJKIJZER GV7620 express COMPACT is nu wel erg snel stuk, gekocht 4 april 2015 bij Blokker, dus amper 3 jaar oud. Ik weet niet hoelang de garantie is op dit apparaat? Maar het zou fijn zijn als Tefal mij tegemoet komt met een nieuwe stoomgenerator. Ik gebruik heel veel artikelen van Tefal en heb nooit ergens problemen mee. Dus u begrijpt, ik ben wel erg verdrietig dat dit apparaat zo snel stuk is.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tefal

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door blijmettefal