Klacht: Lekkage stoomgenerator

op 16 mei 2017 over Tefal in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben nu in 5 jaar tijd de derde Tefal stoomgenerator die lekt. We hebben een 2 persoons huishouden dus zoveel wordt hij niet gebruikt. De vorige lekte al binnen het jaar. Ik heb hem opgestuurd, waarna ik te horen kreeg dat we hem hadden onthard. Dit was pertinent niet waar, maar ik heb uiteindelijk € 80,– betaald anders werd hij niet gerepareerd en was ik alles kwijt. Nu hebben we weer een andere en die begint ook weer te lekken. Heeft iemand ervaring met b.v. Philips of die beter zijn op dit gebied?

Gewenste Oplossing:

Het lijkt me dat men bij Tefal de afdichting moet verbeteren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tefal

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tefal nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Tefal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Stomer