Klacht: Lekkage Senseo

op 15 december 2017 over Senseo in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond,
Op 4 september is van onze rekening afgeschreven €49,99.
Wij hebben deze Senseo in een aanbieding gekocht via de Anwb.
Wij hebben de Senseo ontvangen en waren blij met de aankoop.
Dit apparaat heeft vanaf het begin vaak gelekt. We hebben op alle mogelijke manieren geprobeerd de pads goed in het apparaat te plaatsen. We hebben erop gelet het reservoir goed te plaatsen. En toch komt het regelmatig voor dat het apparaat lekt, dat naast de koffie ook water vanuit het apparaat in de kopjes komt. De koffie smaakt dan helemaal niet meer zoals het moet.
Kunt u aangeven wat wij fout doen?
We hebben een vierkante Senseo en daar nooit problemen mee gehad!
Wij willen dit apparaat retourneren en het aankoopbedrag retour ontvangen.
Jammer van deze Senseo.
In afwachting van uw reactie, met vriendelijke groet,
Wilma Terluin

Gewenste Oplossing:

Tevreden met de vierkante Senseo

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Senseo

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Senseo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma Terluin