Klacht: lekkage regenpijp balkon

op 16 september 2018 over Staedion in de categorie Woningcorporaties

Ben nu vanaf Maart2018 bezig om een lekkage van de afvoer van mijn balkon te laten herstellen via Staedion.
In Maart de klacht bij Staedion gemeld hierna gebeld door de loodgieter voor een afspraak vastgesteld en op de afgesproken datum kwam een gepensioneerd medewerker (respect) van het loodgietersbedrijf en zij dit te kunnen repareren doormiddel het af te kitten.
Niet lang na deze reparatie begon de lekkage opnieuw en opnieuw kwam dezelfde persoon en deelde mij mee dat hij het nog een keer extra ging afkitten.
Nadat deze loodgieter dit gedaan had moest ik het een dag laten drogen en kon het dan testen of de afvoer inderdaad niet meer lekte.
Heb dit gedaan en getest met het resultaat dat de lekkage nog niet verholpen was.
Weer kontakt opgenomen met staedion en gevraagd of er nu een echte loodgieter gestuurd kon worden om deze lekkage te verhelpen.
Deze kwam in de maand Mei 2018 en constateerde dat de mof van de afvoer en de regenpijp niet aan de gestelde voorwaarden voldeden en dat daardoor de lekkage plaatsvond.
Hij gaf te kennen dat hij eerst toestemming van Staedion moest krijgen om deze reparatie te kunnen uitvoeren en zou als deze werd goedgekeurd een afspraak voor reparatie van deze lekkage met mij maken.
Na eind Juni 2018 nog niks te hebben vernomen van zowel Staedion of de loodgieter weer kontakt opgenomen met Staedion reparatie afdeling en zij beloofde mij dat met mij kontakt zou worden opgenomen door de firma Rendon en die een afspraak met mij zou maken voor reparatie van de lekkage.
Na eind July 2018 nog niks gehoord te hebben van de firma Rendon weer kontakt opgenomen met Staedion die te horen gaf dat dit inderdaad wel heel lang duurde en zijzelf kontakt op zouden nemen met de Firma Rendon om na te vragen waarom zij met mij nog geen reparatie afspraak hadden gemaakt,ik zou hier zo snel mogelijk over worden terug bericht door Staedion.
Nu 16 september 2018 zijn na talloze telefoon kontakten van mij met Staedion steeds met een hoop beloftes maar deze hebben tot op heden nog niet geleid tot een reparatie van mijn lekkage.
Ook heb ikzelf telefonisch kontakt opgenomen met de Firma Rendon ook deze beloofde mij terug te bellen voor een afspraak voor deze reparatie maar ook deze laten niets van zich horen.

Ik wil alleen dat deze lekkage GOED wordt verholpen en vindt het de plicht van de verhuurder (Staedion) om dit op een goede en juiste manier af te handelen met de verhuurder.
Ikzelf ben hier nu al 7 maanden mee bezig maar kom niet verder dat kan en mag niet de bedoeling zijn ik kom ook mijn huurverplichtingen na en dat hoort Staedion ook te doen.

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staedion over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Carl Van Toor