Klacht: Lekkage niet willen verhelpen

op 11 oktober 2017 over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland in de categorie Waterleidingbedrijf

Ik ben hulpverlener en dien namens mijn client een klacht in.
Op 21 september is er een nieuwe watermeter geplaatst bij dhr. Een paar uur later bleek de waterleiding te lekken. Dhr heeft toen de woningbouw gebeld en er is een loodgieter geweest. Die heeft tegen dhr gezegd dat hij bij het PWN moest zijn. Vervolgens heeft hij PWN gebeld en ze zijn langs geweest en die verwezen terug naar de woningbouw om de reparatie uit te voeren.. Dhr heeft de woningbouw weer gebeld en die wilden er niets aan doen. Elke half uur moest er een emmer water geleegd worden waardoor dhr niet kon slapen. Dhr overziet dan het probleem niet meer en heeft vanuit onmacht die nacht een paar maal 112 gebeld die het uiteraard ook niet konden oplossen. Dhr heeft mij de volgende ochtend gebeld en ik heb PWN gebeld en zij gaven aan dat het echt bij de woningbouw lag. Ik heb duidelijk beschreven dat de meter niet liep terwijl er lekkage was en dat het probleem dus voor de meter zat. PWN zei dat ik me niet met een kluitje in het riet moest laten sturen en dat de woningbouw echt het probleem op moest lossen. Veel heen en weer gebeld met de woningbouw en het bedrijf waar zij mee samenwerken heeft uiteindelijk een loodgieter van hun op vrijdagmiddag gestuurd die het probleem in 3 minuten had opgelost door een koppeling strakker aan te draaien.
Voor mijn client is het zeer onduidelijk wat hij dan kan doen en raakt dan in paniek. Ik heb bij de woningbouw een klacht ingediend. Zij hebben dit helemaal uitgezocht en blijven er bij dat PWN de reparatie had moeten uitvoeren omdat het probleem voor de meter zat en omdat het een gevolg was van het plaatsen van de meter. Ze hebben ook uitgelegd dat als zij hun reparatie mis was gegaan PWN weer boos op hun was geweest.

Toegeven dat er een fout is gemaakt en excuses naar mijn client

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GGD