Klacht: Lekkage bij achterdeur golf 7

op 18 juli 2017 over Volkswagen in de categorie Automerken

Ik ben in het bezit van een golf 7 met kenteken 52-ZGH-1 en iedere keer als het geregend heeft staat er water op mijn achter drempels (beide zijde). Als ik de auto met hoge druk was is dat probleem er niet.
Ik ben met dit probleem naar de VW dealer (Martin Schilder) in Den Helder geweest. De auto is altijd in onderhoud bij de VW dealer geweest en sinds november 2016 uit de garantie.Nu wordt er beweerd dat ik zelf aan de achterdeuren heb geknoeid.
De dealer heeft de deurpanelen verwijderd en is tot de conclusie gekomen dat de lekkage bij de boxen afkomstig is.
Dat komt omdat de kunststof rand bij de popnagels van de boxen gescheurd is, dit is aan beide kanten het geval.
Vervolgens is na het verwijderen van het deurpaneel een aluminium sierstrip bij mijn handvat gescheurd, volgens de dealer was dat al zo!
Buiten de 123 euro die ik moet betalen voor het lokaliseren van de storing had de dealer als oplossing.
Om de 2 boxen te vernieuwen en ook een deel van de bedrading, omdat dit niet meer te krijgen is. 197 euro ex BTW per deur.
Ik vindt het schandalig dat het zoveel moet kosten en dat er beweerd wordt dat ik aan de deuren heb geknoeid, dit is natuurlijk een makkelijke manier om geld uit de zak van de klant te krijgen. Zo ga je niet met klanten om en ga je voor een passende oplossing zoeken. Ik heb eventueel foto\’s ter inzage, die heeft de dealer op mijn verzoek gemaakt. Hopelijk kunt u me helpen.

Reparatie of klant tegemoet komen.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkswagen

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkswagen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bas.moll