Klacht: Lekkage

op 11 juni 2016 over Krups in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na veel lekkage met ons vorige espresso apparaat kregen wij ons geld terug van Bol. Een uitstekende service. Wij kochten weer een Krups expresso apparaat. En ja hoor na 10 maanden weer lekkage het apparaat opgestuurd. Na ruim een week kregen wij hem terug. Wij blij, ik zet hem aan vul hem met koffie en water, wil koffie proberen en ja hoor overal kwam koffie en water uit behalve uit de pijpjes waar het uit moet komen. Wij sturen hem weer terug naar Bol. Sorry hoor maar heb weinig tot geen vertrouwen meer in Krups en het bedrijf Zes in Goes. Ik vind Bol een uitstekend bedrijf maar hoop dat ze een beter reparatiebedrijf kunnen vinden.

Gewenste Oplossing:

Dat het apparaat goed wordt gerepareerd of een nieuw apparaat. Wij willen gewoon lekkere koffie kunnen drinken

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Krups

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Krups in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ton de Graaff