Klacht: LEGO trein in de spits

op 27 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik reis elke dag tussen Hilversum en Amsterdam RAI (Utrecht-Schiphol-Den Haag traject). Voor de zoveelste keer stuurt NS de kortste mogelijke trein in de spits. Ik neem de trein van 8:15 uur in Hilversum. De afgelopen dagen is deze trein niet alleen elke keer weer laat, maar ook HEEL KLEIN! Hij bestaat gewoon uit een deel. “Tekort aan materiaal”, werd opgeroepen. Mensen staan als sardientjes de hele reis te vloeken, en gelijk hebben ze.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn wanneer de treinen op tijd rijden, en genoeg ruimte kunnen aanbieden voor al deze mensen die op een van de drukste trajecten van Nederland reizen. Hier betaal ik €180 pm voor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 oktober 2016 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Petar