Klacht: LEGO trein in de spits

op 27 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reis elke dag tussen Hilversum en Amsterdam RAI (Utrecht-Schiphol-Den Haag traject). Voor de zoveelste keer stuurt NS de kortste mogelijke trein in de spits. Ik neem de trein van 8:15 uur in Hilversum. De afgelopen dagen is deze trein niet alleen elke keer weer laat, maar ook HEEL KLEIN! Hij bestaat gewoon uit een deel. “Tekort aan materiaal”, werd opgeroepen. Mensen staan als sardientjes de hele reis te vloeken, en gelijk hebben ze.

Ik zal tevreden zijn wanneer de treinen op tijd rijden, en genoeg ruimte kunnen aanbieden voor al deze mensen die op een van de drukste trajecten van Nederland reizen. Hier betaal ik €180 pm voor.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 17 oktober 2016 om 12:01 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Petar