Klacht: lege zak geleverd

op 06 juli 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Vandaag is dan eindelijk mijn pakket geleverd, een lege zak zonder inhoud!! Ik heb contact gehad met GLS Utrecht en zij zeggen dat het is gebeurd in Engeland. Zij hebben hier nu een melding van gemaakt! Ik vind dit te schandalig voor woorden en EIS nu mijn geld terug!!

Ik eis mijn geld terug

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 06 juli 2012 om 10:50 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Light in the box beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door miranda1978