Klacht: Lege schappen en personeel erg ongëintreseerd

Par.kietje op 13 oktober 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

De schappen zijn minstens twee tot drie weken leeg dan heb ik niet over de aanbiedingen want dat is logisch dat dat gauw leeg is sokken die ruim vier weken niet zijn aangevuld alles ligt door elkaar thee lichten constant er niet personeel die je aan staat te kijken en zeggen oh weet ik niet wat maak je je druk als je fatsoenlijk vraag weet je mischien wanneer het binnen komt en als toevallig iemand het weet is het er die dag uiteraard niet zal bijna een hekel krijgen aan het personeel en action zelf de zaak ziet er uit of je in een kringloop winkel loop en die ziet er zelfs er fatsoenlijker uit

Personeel wat vriendelijker en er niet bij lopen van het is dat ik moet werken mischien kijken hoe je de schappen redelijk kunt vullen en meer voorraad aan vullen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door