Mijn Klacht:
Hallo,
Ik erge me al tijden aan de lege schappen bij de AH te wageningen
Als ik op vrijdagmiddag of zaterdag boodschappen ga doen is er geen AH colaColalight.
Ook de koel schap met daar in de toetjes is meestal leeg.
Ik heb hier de bedrijfsleider al meerdere malen op aan gespoken en hij zegt dan er nis aan te kunnen doen.
Mijn inziens ligt dit gewoon aan bestellen,want als ik mijn boodschappen in ede ga doen pak ik nooit mis.
Dus je begrijpt dat ik mijn booschappen liever gaan doen in ede,wordt je vriendelijk behandelt en mocht het er niet zijn en je vraagt er na gaan ze achter kijken of ze mij kunnen helpen.
En dat is toch ruim 90% dat ze mij kunnen helpen.
En niet ik maar ook mijn schoonzoon gaat altijd mee om bodschappen te doen en het bedrag ligt toch rond de € 50,00 pw P.P
Ik hoop toch een reactie te ontvangen en voor de goede orde ik doe ook vaak werkzaam heden voor een omroep en kan deze klacht ook eens bij programma kassa neer leggen.
Groeten Toine Hultermans
Gewenste Oplossing:
Als alles aan wezig is in de winkel

