Klacht: Lege rekken, vleeswaren zeer slecht, groente slecht

op 01 mei 2017 over Aldi in de categorie Supermarkten

Vanmiddag naar de aldi geweest in Heerlen (heerlerbaan), was de laatste keren al niet geheel tevreden, maar na vandaag denk ik dat ik aldi maar oversla. Ik was er om 13.30 dan verwacht ik dat de koelingen met oa vleeswaren wel bijgevuld zijn. Dus niet, alles lag doorelkaar, vleeswaren met schimmel of groen aangeslagen, meeste vakken leeg. Kwaliteit van vlees zeer slecht voor die prijs. Ik neem altijd de dunne ham, die is het lekkerst en ziet er ook normaal uit voorheen 1.49 en hop ineens 1.99? Belachelijk gewoon dat verschil. De hele winkel was vies en rommelig. De boontjes en peulen in de koeling waren rottig, er lagen asperges in de koeling en in de winkel bij de groente, deze waren bruin. Ook de koelingen van kaas en toetjes ver leeg. Ik had fruit nodig, maar de druiven waren zacht en bruin appels,waren ook niet best. Groente was ook nodig, de komkommers wat lagen waren slap en papperig en stukken uit, bloemkool de blaadjes vies bruin net als de kool zelf ook deze niet kunnen pakken. Ook de witlof zag er niet vers uit. Uiteindelijk naar een andere winkel kunnen gaan omdat ook veel produkten niet in de winkel lagen. Erg slechte zaak dus, Aldi is niet goedkoop, niet vers, niet schoon! Voor mij was het de laatste keer helaas.

Als,de rekken netjes gevuld zijn, ongeacht wanneer je komt. Als de produkten vers zijn, en als de winkel weer netjes uitziet.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alexandra75