Klacht: lege bakken

op 13 juli 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Vandaag, als zo vaak, wederom geconfronteerd met lege vakken bij Jumbo Lochem. Ik had maar 4 artikelen nodig waarvan 2 niet in de vakken lagen. Op een maandagmorgen kan ik me er iets bij voor stellen, maar op een doordeweekse dag!!! Het is een structureel verschijnsel. Afgelopen winter meegemaakt dat drie ingrediënten voor erwtensoep, waaronder de spliterwten in het geheel niet aanwezig waren. Dus leg ik de reeds gedane boodschappen maar weer terug en verlaat met een lege tas linea recta naar buurman AH, die de zaken wel op orde heeft. Jammer, het is verder een fijne winkel met vriendelijk personeel.

Wanneer de distributie beter geregeld is en de vakken eerder aangevuld worden. Misschien extra vakkenvullers? Het kan wel, want enkele jaren geleden onder een vrouwelijke bedrijfsleider was alles goed op orde.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Scerenau