Mijn Klacht:
Afgelopen woensdag mijn smartphone ter reparatie aangeboden bij Leeuw telecom te Alkmaar. Het toestel is nog geen week oud maar ongelukkig gevallen waardoor het scherm gebarsten is. Het werkt nog prima.
Eigenlijk kan ik het toestel niet missen, maar het is voor de reparatie noodzaak dat het toestel daar blijft. Wel krijg ik een leentoestel waarmee ik kan bellen en smsen.
De eigenaar kan de reparatie uitvoeren. Ook op zondag is de winkel open, dus mocht vandaag het gerepareerde toestel komen ophalen. Mochten er bijzonderheden zijn zou de eigenaar dit telefonisch laten weten.
Vanmiddag in de winkel bleek het toestel niet gereed. Volgens de eigenaar omdat ze niet wisten welk type toestel het was. Vreemd want dit heeft hij zelf opgeschreven toen wij het toestel inleverden. Het is een nieuw model, lumia 720 van Nokia, dat is waar maar hij had desnoods even kunnen bellen om het na te vragen.
Vanmiddag met de eigenaar afgesproken dat hij persoonlijk het toestel vanavond nog langs komt brengen omdat het op dat moment gerepareerd werd, naar zijn zeggen.
Inmiddels 22:00 uur geweest. Nog geen gerepareerde telefoon of telefoontje of teken van de eigenaar van Leeuw telecom. Dit terwijl dit plechtig beloofd werd vanmiddag: vóór 22:00 heeft u uw gerepareerde telefoon thuis afgeleverd.
Gewenste Oplossing:
Reparatie in goede staat voor alleen de materiaal kosten.
