Klacht: Reparatie smartphone

Ferry Konijn op 16 juni 2013 over Leeuw telecom in de categorie klachtmelden

Afgelopen woensdag mijn smartphone ter reparatie aangeboden bij Leeuw telecom te Alkmaar. Het toestel is nog geen week oud maar ongelukkig gevallen waardoor het scherm gebarsten is. Het werkt nog prima.

Eigenlijk kan ik het toestel niet missen, maar het is voor de reparatie noodzaak dat het toestel daar blijft. Wel krijg ik een leentoestel waarmee ik kan bellen en smsen.

De eigenaar kan de reparatie uitvoeren. Ook op zondag is de winkel open, dus mocht vandaag het gerepareerde toestel komen ophalen. Mochten er bijzonderheden zijn zou de eigenaar dit telefonisch laten weten.

Vanmiddag in de winkel bleek het toestel niet gereed. Volgens de eigenaar omdat ze niet wisten welk type toestel het was. Vreemd want dit heeft hij zelf opgeschreven toen wij het toestel inleverden. Het is een nieuw model, lumia 720 van Nokia, dat is waar maar hij had desnoods even kunnen bellen om het na te vragen.

Vanmiddag met de eigenaar afgesproken dat hij persoonlijk het toestel vanavond nog langs komt brengen omdat het op dat moment gerepareerd werd, naar zijn zeggen.

Inmiddels 22:00 uur geweest. Nog geen gerepareerde telefoon of telefoontje of teken van de eigenaar van Leeuw telecom. Dit terwijl dit plechtig beloofd werd vanmiddag: vóór 22:00 heeft u uw gerepareerde telefoon thuis afgeleverd.

Reparatie in goede staat voor alleen de materiaal kosten.

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Enkele minuten voor 23:00 !!! kwam dan toch mijn smartphone retour.... niet gerepareerd. Het scherm voor mijn telefoon was niet voorradig in de winkel.... wisten ze woensdag blijkbaar niet. Ga er waarschijnlijk niet naar terug, dit zou toch goed plannen danwel controleren moeten zijn. Vreemde gang van zaken, maar heb mijn telefoon terug, ook al is er dan niets mee gebeurd.

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leeuw telecom

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leeuw telecom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door