Klacht: Leermiddelen op 1 account i.p.v. twee

op 06 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Mijn zoon en dochter zitten op dezelfde school. Nu heeft mijn zoon alle electronische leermiddelen in zijn account staan van zowel hem als zijn zus. Nu wil dit gescheiden hebben.
Het bleek dat ik alles onder 1 emailadres had staan en dat dat niet kon.
twee jaar is dit goed gegaan het derde jaar ineens niet. Nu dus twee verschillende accounts aangemaakt.
Er zou binnen 24 tot 48 uur alles goed gezet worden.
Dit is tot op de dag van vandaag niet gebeurt. Ik krijg naar herhaaldelijke telefoon gesprekken niet duidelijk wat de oorzaak is
Zij zien het in hun bestand daar wel maar in werkelijkheid op hun account gebeurt er niks.
Ik moet met iedereen bellen mailen etc maar krijg een antwoord.

Ik ben tevreden als de elektronische leermiddelen op de goede accounts staan.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 07 oktober 2016 om 10:44 geantwoord

Beste mevrouw Groot Zevert,

U heeft vandaag, 7 oktober 2016, bericht ontvangen van onze afdeling Digitaal met een uitleg over de bestelde digitale middelen voor uw zoon en dochter.

Er hebben annuleringen plaats gevonden in account van Lina om de fout te herstellen.

We vertrouwen er op u met het mail-bericht van de betreffende afdeling voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door grootzevert