Klacht: Leek veelbelovend maar echt niet de moeite waard

op 23 februari 2018 over Allure Kristalpad in de categorie Beauty & Wellness

Een hele leuke dame op de huishoudbeurs heeft ons deze pads verkocht. Mijn zusje en ik hebben het geprobeerd en inderdaad ontzettend snel en pijnloos onthaard. Ik heb zojuist mijn beiden benen met lange stoppels onthaard. Het ging veel sneller dan de 35 minuten die ik soms lees, ik was eerlijk gezegd in 5 minuten wel klaar met mijn onderbeen. Echter inderdaad met scheermes ben je in 30 seconden klaar. Mij ging het echter om het gemak van zonder te douchen even scheren. Ik heb de startersset gekocht voor 25 euro. Weggegooid geld vind ik zo lullig om te zeggen, maar de eerste pad is er al doorheen na 1,5 been. Ik kan dus geeneens 1 pad gebruiken om mijn benen te scheren!! Ik had zo gehoopt dat het net zo mooi was als zij ons uitlegde en liet zien.

Ik zou graag een oprechte reactie van het bedrijf willen waarom ze dit product nog verkopen nadat er zoveel reacties op internet zijn dat het niet werkt. Ik denk dat mijn reactie nog mild is want ik kon het wel enigszins gebruiken. De verkoopster gaf aan dat ik er een jaar mee zou doen maar op deze manier 2 pads per week, ben ik er binnen 3 weken doorheen. Ik wil van het bedrijf weten hoe ze zich zo kunnen vergissen in de effectiviteit van hun product, wordt het niet getest? Ik wil ook weten waarom ze er niet veel meer pads bij doen dit is er in no time doorheen. Ik zou willen vragen of ze een oplossing hebben om de klachten te behandelen of dat ze gewoon door blijven gaan met mensen het gevoel geven dat ze opgelicht worden. Het zijn slechts een paar stukjes papier en plastic en je betaalt daar aardig voor in de veronderstelling dat het ook werkt. Ik vraag me af of dit een integer bedrijf is, of een bedrijf dat gewoon geld wilt verdienen en niets om hun klanten geeft. Ik erger me hier zo aan ik zou niet zo een bedrijf willen runnen! Tenslotte voor hoe inefficient dit product is zouden mijn zusje en ik ons geld terug willen of tenminste genoeg pads om ook echt dat jaar door te komen!!! Erg jammer. Ik had zo graag lovend willen zijn.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Allure Kristalpad

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Allure Kristalpad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pebje01