Klacht: Leeg pakketje binnengekregen

op 03 juli 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb dus na 3 dagen extra wachten mijn pakketje binnen gekregen van Wehkamp. Nadat ik hem opendeed bleek dit dus een leeg pakketje te zijn. Er zou een iphone 7 toestel in moeten zitten. Via de mail contact opgenomen met Wehkamp, maar dat heeft niks opgeleverd we zijn nu 1 week verder en ik wil het bedrag waarmee ik heb betaald terug op mijn rekening.

Gewenste Oplossing:

Als ik het bedrag terug krijg waarmee ik heb betaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedemorgen, Onze excuses dat je een leeg pakket hebt ontvangen. Wij kijken graag met je mee voor een passende oplossing. Zou je ons een e-mail willen sturen met jouw klantgegevens naar socialmedia@wehkamp.nl? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door anouar123t