Klacht: Leeftijdsgrens

op 05 mei 2016 over PATHE in de categorie Bioscopen & Theaters

Pathé zou erom bekend staan zich strikt aan de leeftijdsgrens van kinderen te houden m.b.t. een film. Dit klopt dus niet. Twee neefjes van 4 en 9 jaar mogen zo door lopen met hun vader naar de film Batman. Dit terwijl de moeder nergens van wist. De jongste is zo vol van die film. Houdt zijn adem in, loopt met een cape om. Dit had nooit mogen gebeuren Pathé. Leeftijdsgrens is er niet voor niets.

Als ze met een gegronde reden komen waarom ze deze kinderen naar binnen lieten gaan. Waarschijnlijk is die er niet. De moeder heeft al geklaagd bij de betreffende Pathé bioscoop. Wordt er gezegd is de verantwoording van de vader.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PATHE

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PATHE nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Bezorgde familie

1 jaar geleden - Krijg als antwoord dat Panthé deze klacht niet in behandeling neemt. Zegt al genoeg over de wijze waarop Panthé met de leeftijdsgrens omgaat. Zoek het wel verder uit.

Alle klachten die gemeld zijn door Bezorgde familie